In 2016 zijn er voor de hele vereniging blauwe blousen met logo aangeschaft. Dit is het standaard uniform voor het opleidingsorkest en jeugddrumband. Afhankelijk van de gelegenheid dragen ook de drumband, harmonieorkest en blaaskapel deze blouse.

Het uniform met jas, das en witte blouse wordt hoofdzakelijk door de drumband en het harmonieorkest gedragen bij optochten, serenades en recepties. Hierop kunnen uitzonderingen komen, maar deze worden tijdig gecommuniceerd.

• Bij de jas of de blouse dragen drumband en harmonieorkest zwarte sokken en schoenen.
  • Bij concerten, optochten en serenades wordt door de drumband de kolbak gedragen.
  • Het opleidingsorkest en de jeugddrumband draagt bij concerten de blauwe blouse met donkerblauwe spijkerbroek en donkere schoenen