Op 4 november 2018 organiseren we een bijzonder concert in de schouwburg van Venray. Tijdens een matinee-voorstelling geeft het orkest een concert samen met een zandkunstenaar. In deze middagvoorstelling brengt zij niet alleen prachtige muziek ten gehore, maar zal het muzikale verhaal uitgebeeld worden in zand door niemand minder dan Immanuel Boie. Immanuel heeft al diverse concerten gegeven met blaasorkesten, bekijk voor een voorproefje zijn youtube kanaal (https://www.youtube.com/user/immanulies). Het thema van het concert is “Sprookjes” en daarmee is een leuke voorstelling voor het hele gezin gegarandeerd!

Maar er is meer! Speel jij een instrument dat binnen een harmonieorkest past en lijkt je dit ook zo tof? Dan kun je meedoen! Dit concert voeren wij namelijk uit als projectorkest. Dat betekent dat iedereen die een muziekinstrument speelt mee mag komen doen. Wacht dus niet langer en geef je snel op via onderstaand formulier. Nog niet helemaal overtuigd? Dan nog een laatste tipje van de sluier. We zullen o.a. spelen: Gulliver’s Travels, Utopia, Rapunzel, A Disneyland Celebration en Efteling Highlights. Dit magische repertoire wil je niet missen!

We starten begin september met repeteren op dinsdagavonden (19.30-21.45), daarnaast zullen wij ook twee repetitiezondagen houden en wel op 30 september en 28 oktober (10.00-17.00). Niet alle repetities zijn verplicht, maar aanwezigheid wordt wel één van de belangrijkste selectiecriteria. De definitieve samenstelling van het orkest maken wij voor de zomervakantie bekend.

De inschrijving voor het projectorkest is per 1 juni gesloten.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je die sturen aan
zandkunstenaar@harmoniestcatharina.nl