Rabo ClubSupport

Muziek
Harmonie St. Catharina is een bloeiende vereniging. Het is het hart voor de amateur blaas- en slagwerkmuziek in de gemeenschap. Voor al haar onderdelen geldt dat we op een zo plezierig mogelijke manier gezamenlijk muziek willen maken voor jong en oud. Ook voor de gemeenschap van Leunen, Veulen en Heide staan wij paraat. We verzorgen bij diverse gebeurtenissen voor een muzikale noot.

Ons doel
Muziek is erg belangrijk voor de ontwikkeling van kinderen. Hiertoe hebben we de samenwerking opgezocht met basisschool De Meent. Binnen de basisschool verzorgen wij op projectbasis de muzieklessen van 1 klas, resulterend in 1 optreden. Vervolgens kunnen de leerlingen een muziekopleiding starten bij gekwalificeerde muziekdocenten. De opleiding van jeugdige leden vraagt om financiële steun evenals het onderhouden en aanschaffen van instrumenten en de aanschaf van bladmuziek.
Het is daarom voor de harmonie belangrijk om zoveel mogelijk stemmen te vergaren. Het zou fantastisch zijn als iedereen helpt bij het realiseren van dit doel door op Harmonie St. Catharina te stemmen tijdens de Rabo ClubSupport.

WIJ DOEN OOK MEE!
Voor elke stem krijgt de vereniging een geldbedrag in de kas. Ieder lid kan ook dit jaar weer op drie verenigingen stemmen. Je kunt stemmen via de Rabo App of Rabo Online Bankieren. De lijst met deelnemers staat onder de knop “Stem nu” van Rabo ClubSupport.

DENKT U AAN ONS?   WIJ HEBBEN UW SUPPORT HARD NODIG!
STEMMEN KAN VAN 4 T/M 26 SEPTEMBER.